"är du en zombie-brud"

den sämsta raggnings repliken jag hört hittils är "är du en zombie-brud". Den sas av Gustav i onsdags för övrigt. det finns en historia till varför han sa så, ni ser vi är inte främlingar.

lyckades han? mjo, om inte peter dykt upp. fancy.  en taxi till kungsholmen klockan 01.20 safe and home hos mig dagen därpå 14.55.

på tal om peter, jag kommer sakna honom. hoppas han kommer tillbaka hit snart! stockholms nätterna är inte lika kul utan honom.

skolan börjar och jag har ett jävla manus att skriva klart, jaghar kommit 32 sidor fram, rekomenderad längt är 300 sidor, EH GAH!

once you touch the stars you either want to go back, stay there or do both.
vad pratade jag om där då? det blir en gissning finns två svar.

mening som slinker ut ofta
evelina säger : what the hell
kim säger :  what the fuck
maria, kim&evelina: EH GAH! *pekar fuck you med båda händerna*
välvårad och stort ordförråad är mycket bra att ha. (eh ja)

jag låter informell: "det är som sagt sushin vi vill åt" sophia jämförde min mening med "och vi närmade oss sakta den sälsynda auguati blomman... vi snittade upp den på mitten för det är som sagt suhin vi vill åt"

SUSHI ÄGER DET MESTA
- det är som sagt den vi vill åt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback