en liten lista

En liten lista jag hittade och som jag tänker fylla i:

DAGENS KLÄDSEL: Joggingkläder (jag joggade nyss)
DAGENS SMINK: svett (jag kan inte sluta svettas i ansiktet)
DAGENS FRISYR: en ful hästsvans (jag har tillochmed kammat håret)
DAGENS HÄNDELSE: ska äta middag(senare ikväll)
DAGENS LÅT: En evighet med Carola (den gick på tv nyss, nu kommer jag nynna på den resten av dagen)
DAGENS VILL HA: en man (vartför ska det vara så svårt att vara 20, brittpopare och singel?)
DAGENS SJUKA: svartsjuk (på alla jävla lyckliga par)
DAGENS PLANER: plugga
DAGENS SAKNAD: ett jobb (omjag sysselsätter mig kanske jag inte tänker på tråkiga saker)
DAGENS SKADA: en sträckning i en ryggmuskel
DAGENS DUMMASTE: en öm ljumske (efter joggandet)
DAGENS DROG: vatten (nu ska jag gå ner i vikt)
DAGENS ÅTERSEENDE: plugga (det lär ju inte bli av)
DAGENS ROLIGASTE: mongo från yttre rymden ( jävla vael) 
DAGENS TRÅKIGASTE: mitt liv
DAGENS FINASTE: min ickeexisterade pojkvän
DAGENS KRAM: okej måste jag bli påmind om att jag är ensam?
DAGENS PUSS: *obesvarad* (är det meningen att man ska fylla i den man är kär i på alla 3?)
DAGENS FAVORIT: (förlåt 4)
DAGENS KÖP: har inte köpt något idag
DAGENS GODIS: choklad är alla dagars godis
DAGENS HUMÖR: fy faaaan
DAGENS AVSLUTANDE: jag lär väll gå och lägga mig



Kommentarer
Postat av: Agapi

den gillade jag så jag fyller i en själv sen när jag orkar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback