Sommartorpminne

Sommartorpet - Ernst ska köpa en kamin

Ernst och en Murare som jag tro heter Stefan ska köpa en kamin, dom kommer in i kamin smetderiet och möter upp en smed som visar runt.
Smeden: här har vi lite olika kaminer*pekar runt lite*
Stefan är tyst under hela denna del av programmet
Ernst: Ja alla är så fina, menjag gillade framförallt den här*pekar på en ful kamin bakom alla fina*
Smed: Ja det är en rätt speciell modell
Ernst: Ja det kan man nästan se, den är kruvigt formad*närmar sig kaminen*
*smeden skruvar lite på sig medans Ermst trycker sig fram mellan kaminerna*
Ernst
: Titta här, den är nästan formad som ett barm*börjar taffsa på kaminens "barm" del*
Stefan håller sig undan denna situation
Smeden håller tyst
Ernst drar ett skämt
*slut*


                                                                                                                 (Barm = gammalt ord för kvinnobröst)


HAHAHAHAHA jag tror jag dör av skratt! (det var ännu roligare att se på tv, jag lovar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback