as long as it´s real

kuggade på mitt matte prov, jag fick inte ig utan ett streck.
- du får inte ig för att jag ser att du vet vad du håller på med, du har bara glömt att skriva lösning på uppgifterna.
*känner mig jävligt smart*

skrev klart religionen idag, nu har jag bara:
mitt äckliga manus som suger anus
en affish(?) i filosofin
ett helt projektarbete
kvar. (kanske inte låter mycket men både projektarbetet och manuset tar lång tid)

onsdag = OC(= äta glass, nyponsoppa och mandelbiskvier)(= bli fet)
torsdag = barnvakt (=200 spänn)
fredag = sova
lördag = julshoppa med maria(sedan blire myskväll hos henne med vattenpipa, glögg och middag)
söndag = slå in paketen jag förhoppningsvis köpt

just det, måste tokläsa en bok till imorgon för vi har uppsatts på den.

jag har ätit otroligt mycket fisk och avokado den senaste månaden. båda innerhåller fett, bra fett förståss. men blir man inte fet av bra fett också? (jag har iallafall blivigt det)

eller som gustav skulle säga
- fyllig

                                                                  
   (3 månader på lördag sötnos)

                                                                               


men! vänta nu, om jag ska sova på fredag, julshoppa med maria på lördag. när ska vi gå på skansens julmarknad då?
bäst jag ringer och kollar hur dte bli med den där utflyckten, den går ju att göra nästa helg också.

ska ringa maria strax också, för att prata om i helgen. übermys.

Kommentarer
Postat av: Lantzi

Jag kolla aldrig in Urban outfitters, drog igenom stans alla H&M istället haha :) har shoppat massa nu wiho

Grönans julmarknad is the shiieeet, dissa skansen man

Postat av: Lantzi

P.s. vad är det där på bilden?

2006-12-06 @ 18:22:47
URL: http://lantzi.blogg.se
Postat av: Lantzi

haha, du härmar min & malins specialare framför oc
den e bra

2006-12-07 @ 20:37:09
URL: http://lantzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback