avslutning

imorgon är det skolavslutning för terminen.
jag tänker inte gå, vad får jag ut av det? gå upp klockan 7 för att se på min rektor sjunga en julsång. naa jag bangar. sett det förut.
- men jag kommer till tegel, vi ses där!

tre saker jag inte är:
1. jag är inte kött ätare (ni som är mina vänner vet att jag firar 4 år som vegis i vår)
2. jag är inte rasist (ni som är mina vänner borde veta att jag inte är det, även om ni får höra ett puckat ryckte)
3. jag är inte miljöförstörare(ni som är mina vänner  vet att jag iallafall försöker vara miljövän)

jag pratade med min pojkvän för nån vecka sen. han sa "det låter som att det ända ni gör är att prata skit om varran" jag och mina vänner. kom på att det faktiskt stämmer. 70% av det vi säger är skit om varran.
det finns två anleningar till att prata skit, antingen är man avundsjuk på den man pratar om eller så gillar man den inte.
jag tycker om mina vänner och jag är inte avundsjuk på dom, därför tänker jag sluta prata illa om dom.
mina vänner vet vilka dom är :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du bloggar för lite

2006-12-25 @ 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback