bra helg

haft en bra helg, liiiite små tråkig. men mamma blev glad.

i fredags som sagt var gustav här och vi gjorde ett pepparkakashus.
idag la mamma det på ett bronsfat och hällde på massa florsocker, det är faktiskt jätte fint.
(kom och titta)
kvällen blev mindre kul, eller ja idol. vad ska man säga

lördag, jaaa vad gjorde jag. ja men det kan man läsa i gårdagens inlägg.

söndag. jag vaknade halv 10 av att mamma stökade i köket. hon diskade, skramlade meda llt möjligt, hon dammsög och gud vet vad + att katten satt precis utanför mitt rum och slickae på en pastpåse(det är mycket irriterande), sen fick jag ett sms vid 11 av gustav. "kan du vara i stan 12", får ett tokryck och tar mig till telefonen för att ringa och säga att jag kommer halv ett.

till dagens händelser.
jag tror den är adventen var en bra advent, men något dåligt måste ju hända.
jag och gustav fikade, jag åt ett winnerbröd som han valde att använda orden "det ser inte så gott ut" till.
-FEL det var gott. bara för du själv åt nått spexat.
vi gick på julmarknad, jag köpte en julklapp till mamma och gustav köpte massa glögg! sen köpte han nån badskumsbit/grej , ja vad det nu vars om tydligen ska tokskumma.
- jag hoppas jag får vara med och prova den!
(ringde och kollade om den skummade, det gjorde den inte)

- jag läste din blogg.
va vänta nu? gjorde du? det får duinte göra:P nu måste jag ju tänka mig för vad jag skriver om dig;)

träffade sara på tåget, trevligt. vi småpratade om vad man kunde ha på sig på nyår.
urban outfitters, en dyr affär från london som ligger på bibloteksgatan. dit ska jag gå och kika på klänning.
jaghar ju råd med 2000 till en klänning! *inte*

köpte en kappa igår, den är fin.

idag kände jag mig mer kär än vad jag brukar.
idag var en sån där dag jag inte ville sluta pussa på dig
idag kände jag för att hoppa och skutta av glädje hela dagen
(hoppas jag såg lika snygg ut när jag vinkade som jag tyckte jag kände mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback