Daz Sampson

sitter och hårddiggar Daz sampson - teenage life. (ni vet englands melodifestivlbidrag det här året)
- den är bra!

haft en mys helg
myste med gustav och en pip från en vattenpipa
myste med mig själv
myste med maria (fick inte sitta med gustav för han satt med elias)

vi åt ett halvt kilo kanderade mandlar med kanel
+ rosa pantern, baylies(eller hur det stavas), glögg, vin och grabbarna drack lite öl med.

maria började morgonen med
en banan
keso
och en skål kanderade mandlar med kanel

shoppade i stan idag, var inne på urban outfitters♥
1. WOW vilken butik
2. i love england
3. undrar om man kan få jobb där
4. jag önskar jag vore rik
5. jag köpte ett guldhalsband(as nöjd)

sen köpte jag julklappar till min mamma
och ett par örhängen till mig, nästan en klänning också men nej. den skriver jag på önskelistan istället.

- btw får ni komma på nyår
- trodde vi redan fick det?
- a, men nu är det officiellt
- ?

pink floyds dvd absolut - om vi kan ta en 20 min paus efter halva i sovrummet?
maria, hur orkade du titta på typ hela?

harry potter gick på tv igår♥
och idag(dubbad)
jag skulle aldrig börjat titta, hamnat i en ond cirkel.
ska se alla filmer samt läsa alla böcker på jullovet.
*besatt*


Kommentarer
Postat av: eyeline

du är freaky


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback