du hade fel

elin hade fel, eh. - HAHA in your face
det gick lätt som en plätt att göra pepparkaksahus och snyggt blev det!*jävligt nöjd*

vem som en skrev i min blogg "man kanske ska lägga till marias blogg"
två frågor
vem var det?(sophia?)
har maria blogg?

fredag
såg på idol finalen, åt pizza och massa godis

gustav sov här, pga av att båda var lediga idag
mys, vi kollade på the office hela natten.
vi pratade och pussades lite också;)

jag är inte ett dugg trött, jag gickoch la mig och sov i en timme innan idol. dumt.
drack en halv liter te. dumt.

lilly allen är ny fancy objekt.
snygga kläder, jag dör. vill ha
lily3lily2lily

ska julshoppa imorgon med maria. kul!
sen på kvällen ska vi försöka få med oss pojkarna och mysfika.
har mina aningar om att både gustav och elias kommer rynka på näsan åt det förslaget.

blev bjuden på nyårsfest igår. ska bli kul!
stors frågan är.
VART FAN SKA JAG FÅ TAG PÅ EN FINKLÄNNING!(jag vill ha guldklänningen agnes hade på sig)


Kommentarer
Postat av: elin

men väntaväntaVA. du kan ju inte mena allvar med agnes klänning? den var ju så ohyggligt FUL!

2006-12-02 @ 02:53:59
Postat av: S

länka guldklänningen!

klart jag skrev ^^, menade hennes skunk

- vem är du arg på?

2006-12-02 @ 13:17:29
Postat av: lantzi

jaja men du köpte sats, de e ju fusk haha

2006-12-02 @ 18:39:35
Postat av: lantzi

hoho
de finns fin guldklänning på H&M, check it ooout
& vart e nyårsfesten? vilka ska dit? funtar på om jag ska ha min, hmm

2006-12-02 @ 22:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback