emot

Sadie Frost
sadie frost
Går hellre naken än med päls


nu så här i juletid tycker jag det passar sig att visa min ståndpunkt i frågan om att ha päls på sig. EMOT
- Jag skulle kunna ställa upp på att göra en sån här kampanjbild, men viker jag ut mig då?


morgondagens shema:
vakna runt 11
glo på tv tills jag är riktigt vaken + frukost
börja med lättare plugg som religion
paus
läsa lite till svenska provet på torsdag
typ lunch runt 2
jag kanske skriver lite på mitt manus!
eller annan läxa
nu borde klockan vara runt 4, nu kommer mamma hem
halv fem kommer gustav, vi ska kolla på harry potter and the chamber of secrets

borde plugga nu, men jag har annat för mig som att pilla på en sårskorpa eller blogga.

sound clash på lördag då tjejer? hör av er om mer info.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback