en dag

jag tänker lägga upp en bild på mig där jag posar lite(mycket) och gör mig till lite grann (mycket)

jag
Ta - daa

Vad bra, något har hakat upp sig så jag kan enbart skriva centrerat.

Idag har jag försökt hålla en viktig diskussion med mamma.
de var att varför bryr jag mig igentligen om miljön, jag kommer inte lida av vad vi gör idag. jag kommer vara död då. mamma sa "ja men det är väl bra att tänka på någon annan än sig själv."

(gud så irri med centrerad text)

jag anmälde mig till en tävling idag, ska vinna en resa för två till paris. får se hur dte gå med det, jag brukar ju inte vinna något. men ibland ska man väl ha tur?

läste att elin pluggade som en gnu för provet imorgon, jag är helt lugn. vet inte ens vad man ska plugga på. jag har läst boken, har mina citat och en källa att gå efter.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback