kära vänner

- så här ligger det till.

jag kan tyvärr inte komma på elins nyårsmiddag på grund av att jag fick reda på det idag(dagen innan) så jag hade redan planerat in en annan plan. dvs äta fin middag med min mamma och dricka lite vin.
hade verkligen velat komma dit men jag hinner inte. 

anledningen till att jag missade att jag var bjuden var att inbjudan skickades via internet, på pa. där jag tyvärr inte vart inne på två veckor. inte vart inne på datorn på två veckor ens.
till er som skriver till mig på pa:
- gör inte det, jag kommer nog inte logga in där mera. skriv gärna här i loggen istället:)

sydde till lite roligheter på min nyårsklänning. bild kommer
den ser inte lika "billig" ut längre iallafall.*nöjd*

gott nytt år!
jag återkommer när bakfyllan från imorgon lagt sig.

Kommentarer
Postat av: elin

jättetråkigt verkligen att du inte kan komma! :(
klantigt av mig att inte höra av mig ordentligt..
men jag ska ringa o säga gott nytt år på tolvslaget iallafall :)
puss!

2006-12-31 @ 01:23:17
Postat av: elin

jävligt typiskt att min mobil låg längst ner i fredrikas väska (av någon anledning...) och jag trodde att den var förlorad, just på tolvslaget så jag inte kunde ringa dig.
men jag tänker på dig iallafall :)

2007-01-01 @ 19:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback