ute kväll

igår var alla ute utom jag.
kändes bra, jag ville ändå inte.
jag pysslade på en present, den blev klar och jag är super duper nöjd.

höll på att trilla i golvet i lördagsmorse.
gustav du får inte ta så stor plats. tur att du hann fånga mig.


sista plugget idag, sen är det lov i nästan 3 veckor!
gud så skönt.
tegel eller stan på onsdag? inte tegel i allafall.

men nu skiner solen, ska gå ut en sväng med mamma.

nu är det kväll
gustav kommer om sisådär 2 timmar
jag ska plugga klart nu

usch vad jag är trött på allt, skönt att gustav kommer förbi. blir som en paus från verkligheten.

nyss gav jag mig in på ett granatäpple.
hur äter man dom utan att känna sig som en apa? eller typ aladdin när han äter sitt bröd.
hur somhelst ska man bara äta det röda, inte det vitaska tydligen smaka beskt enligt fruktogront.nu. smakade helt okej. lite som röda vinbär.


Kommentarer
Postat av: Josefin

haha alla va ju inte ute? alla banga ju, va ju bara jag o spjut o hanna.

2006-12-17 @ 16:50:47
Postat av: Josefin

ahaa okej!
Neee. jag ska till tegel, har jag bestämt sen jättelänge, Dan i min klass fyller år o vi ska på middag till han innan. Så tegel it is. haha, mkt roligare juu, alla ska ju dit!

2006-12-17 @ 17:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback