"det kommer flyga som fan"

rubrik citatet för du själv fundera ut vilket sammanhang det har, men det skedde under helgen och anledningen till att jag inte tar dte som helgens citat är att det kan finnas folk som tycker det är oangenämnt att läsa om.

Shopping på tisdag, då blire nya byxor och en ny skorta. ska slipapå min nya stil.(lite omväling är kul, sen är mina kläder lite tårkiga)


Helgens citat:
Jag, Peter samt hans 2 tokiga vänner är på debaser, jag behöver gå på tghe little ladies room, jag petar och drar lite i peter säger att jag är nödig. Hans tåv kompis som råkar överhöra vad jag sa säger att dom också behöver gå. (så vi 4 går på toa) eftersom vi var på uteserveringen så fick man kissa på bajamaja. (bara jag inte dom för dom kissade i vattnet) menjag fick int keissa inne på bajamajan, för den var låst frånutsidan, det betydde väll att den var stäng fö rnatten, så jag kissade bakom en bil. jag blev klar före grabbarna och kommer bort till vattnet där dom står och kissar. peters ena vän säger "om du vill kissa i vattnet kan vi hålla i dig över räcket". tack men jag står nog över.


PROJEKT: Vi gör en dans.

Det går till 100% bra och vi kommer vara klara imorgon.  Någon somhar en kamera att låna ut så vi kan filma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback