glad?

jo tack jag är rätt glad.

träffade longlost friend Kim igår, hur kul som helst! vi satt i en flugsvärm drack coffe cooler och pratade skit(samt att det luktade champinjoner på burk där vi satt, någon åt en pan pizza bakom oss, tror det var den som stank) hon och jag plus hennes kille och hans vänner samt min kompis ska vara i karlskrona samtidigt i augusti, av en ren slump! kommer bli superkul!

ikväll ska jag och några vänner kvällsbada vid ängsholmsbadet, kul! första doppet i en sjö/hav i år. får se hur det går med mitt simmande, efter att ha blivgt kickad ur simskolan när jag var ensisådär 5 år, har jag kämpat för att hålla huvudet ovanför vattenytan. 

tre saker jag vill göra mig av med:
1. mina skor från förra sommaren (vita seglarskor som luktar ostbågar)
2. mina skor för den här sommaren (svarta tyg-nät-brodyr skor som luktar ostbågar med ostsås)
3. ansiktssvett (vad är ideén med att smörja in sig i ansiktet om det ändå bara rinner av)

1 samt 2 är lätta problem att lösa, men jag tycker om dom skorna. Inget fel att ha dom på sig en hel dag, däremot när man tar av dom blri det lite jobbigare. Hur gör man för att få skorna att inte lukta? Lägga in dom i frysen har jag hört, men... jag vill inte att min frys ska lukta skunk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback