"hur ska man annars veta när man ska sluta?"

Träffade Kim igår, samt hennes vänner som jag träffat förut! Vi var på söderkällaren tog oss några öl och hade det trevligt.
Kvällen var helt supermysig bortsett från att krögaren tyckte att kim var lite högljudd så hon bev portad för kvällen "du är välkommenimorgon igen" samt att en fyllegubbe på vad kanhan vart, 60 år? Följde efter oss. Hans komentar var "hon ser lite ledsen ut, behöver hon sperma?" Robin och Dennis starka gossar sa åt fyllekranen att gå någonstans.
Efter att Robin, Dennis, Johann aoch Martin stått runt gubben kommer östermalms superhjälte, han har röd piké och kommer fram "låt gubben va, han har väll inte gjort något". Vilket tjafs det blev, men kvällen slutade bra. Citat av Dennis sista ord för kvällen "Det är väll klart man kollar på pappret efter man torkat sig, hur ska man annars veta när man ska sluta?"

Nere i tunnelbanan hem runt sådär klockan 3 möter jag 4 spyor och en full korean? Vet inte vad han var men dålig på svenska var han i vilket fall. Han stötte lit epå mig menjag gick där ifrån efter kanske två minuter eftersom jagnte hörde vad han sa.
På nattbussen på väg hem till mitt kära hem kommer det på en brasiljan(eller var han från barcelona?), han var trevlig. pratade engelska. Han berättade tat han pluggat i uppsala i tre år och nu bor han i stockholm. Hans två vänner som var tjejer sa att dom skulle gå av nästa, då la han in dödsstöten "Do you want me to stay? I can go home with you if you want to?" Då slog det mig att killar man möter på vägen hem vid halv4 snåret inte vill annat än att ha sex.

Idag gick jag en promenad, det var dumt gjort eftersom det var varmare än vad det såg ut som. Jag var i USA en gång när jag var mindre, jag tyckte det var varmt i Miami,  men nu vet jag. -Det var kallt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback