otroligt

det är otroligt varmt ute, för densom inte gått ut på 2 veckor så kan jag informera om att dte är läika bra att stanna inne. (om man absolut inte vill smälta)
jaghar blivigt brun den här sommaren, det rä otorligt! jag blir aldrig brun. fick höra av en kompis igår att jag blivigt "snyggt brun" det tackar vi för:)

hultsfred vill att man ska skicka in sina egna bilder från festivalen, jag är på. men är det verkligen så kul att titta på mig och mina fulla vänner som bara fjollar oss? kanske? hur som helst har jaginte orkat att skicka in några, gör det en annan dag om det nu blir av. (omjag lustar ut hur man får upp bilder i bloggen så hamnar nog en eller två stycken här)


pratade med en kille från karlskrona nyss, han skulle grilla med sina vänner ikväll. varför kan inte jag och mina vänner grilla? hade jaghaft en tomt  hade jag bjudigt över folk, nu blir det dock lite trångt att sitta på min balkong som är 1 x 2 meter.
vi gör aldrignått spontant, vi besätmmer alltid saker och när vi gör det så blir det ändå bara fel. kanske ska börja göra saker ensam?
vi bestämde i lördags att vi ksulle gå på sound clash och fetsa lite, det slutade med att det enbartvar vi och 10 personer till där samt att 4 stycken av oss spydde ner sig själva. dock inte jag, jag stod och såg på åt knäckebröd jag köpte på 7 eleven (sån där wasabar man kan köpa med creamchees på) så jag var mätt och inte så där superfull!


på tal om nattklubbar, är det någon som vet någon bra klubb så här på sommaren? som nybliven 18 åring har man inte speciellt mycket erfarenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback