varsegoda

i mitt förra inlägg pratade jag om ett projekt. nu är det klart för visning.

http://www.youtube.com/watch?v=JNe91RPJOEQ

ta för er! för att se orginalet tryck på länken under ( dvs den riktiga videon vi härmat)

http://www.youtube.com/watch?v=Kw0YHv3ub-k


såg narnia i helgen, trode aldrig det skulle ske. den var bra, nyfiken på dom restående filmerna. jag är väldigt förtjust i Mr Tumnus.

ser även fram emot den kommade harry potter fimen och boken, kommer nästa år. den som väntar på något gott.. jo man kan fan vänta för länge. jag har inge tålamod alls! vill se och läsa dom nu!

hittade en gammal ed hardcourt skiva, den var bra! undrar varför den låg undangömd.


i helgen åker jag och maria ner till karlskrona. (har vi tur ska vi få åka cab ner, najs) bli där tills onsdag.
det lär komma lite kul citat därifrån i nästa blogg inlägg, troligen lär det inlägget handla om just k-kronan.

playboy channel sänder free view mellan 00 - 01.55 ta för er. (för dom som kan få in den kanelen) (det kaninte jag, men elins kusin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback