dum i huvudet eller värre

när den där känslan av att man gjort bort sig kryper i ryggen på en, då vet man att man faktiskt gjort bort sig.

som jag.

vad är oddsen att en tjej som heter sophia skriver i min blogg och ger mig en komentar. och jag har en kompis som heter sophia. altså sofia fast med ph, vad är oddsen!!! att dom stavar lika dant! hur som helst det pinsamma var att jag skrev ett svar, som var personligt. (inte sex eller nått, mera jag invaderade hennes personliga bubbla med skrift) om du läser det här inlägget så ber jag om ursäkt. tro inte att jag är dum i huvudet eller lider av något värre, bara ett missförstånd.

gud så jag skäms. (okej nu fick jag reda på att dtevar sophia, men att jag svarat i den andra tjejens blogg. BRA gud så bra! jag älskar det här)


vad mysigt att folk börjar skaffa partners. grattis sophia:) jag vill se hans tatuering IRL jag med!

tofflade i helgen igen, mitt liv är en enda stor toffel. men det är mysigt. vad går upp emot att ligga i mörkret, med enbart ett värmeljus som ljuskälla. höra regnet smattra mot fönsterrutan. det är kyligt men man blir värmd av en stor famn och en kyss på axeln.
- jag blir så rörd av det att jag nästan gråter.

funtar på att skippa matten på onsdag. därför att jag ska ha matte på torsdag. å andra sidan är dte bra att vara med på genomgångarna. men jag orkar inte tre timmat matte C! sen ligger jag efter.

tittade på gammla bilder på mig och mina vänner. vad mycket tokiga saker man gjort.
harry potter kväll
nyår 2006
popaganda
hultsfred
högstadiet
alla dessa fester
tegel
och mycket mera

the kooks 25 nov på debaser. synd att jag är 18. missar mina idoler på grund av en dum åldersgräns.

- vad vill du ha julklapp?
- vet inte, men du ville ha något jag gjort va?
- mm precis, men vad vill du ha?
- jag har en plan på vad du ska få, nej två. tre, fast en är köpsak. jag vet inte, vill du köpa något?
- jo, jag kan inte ens måla en dassvägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback