hålla andan

haha jossans blogg idag var super kul! (negativa)





dagens nojj: (jag har börjat nojja asmycket om allt, här är min lista)
1. killen åker till norrköping i helgen och ska festa med sina vänner. borde jag vara orolig?*nicka*
2. mitt hjärta har slagit konstiga dubbelslag i en kvart och jag har ont i min höger arm(hjärtattack)
3. mina bröst är svullna och gör ont. (mamma: du kanske kommer få jättemeloner)
4. jag har en lång engelska läxa som bra är skit
5. jag ska ta medicin(bara få vet varför, nej det är inte bröst cancer)
6. jag har ont i huvudet hela tiden(för lång för att blodet ska nå till hjärnan/ järnbrist)
7. jag är orolig över att jag ger min kille för mycket kärlek och att han ska bli kvävd, rädd tröttna och göra slut. jag är så orolig hela tiden att hans ka gör anågot han själv kommer få ångra och som jag kommer ta mycket hård. jag är orlig över allt, jag vill nästan gråta när jag tänker på det. jag älskar honom, faktiskt.
jag sa det till honom, men fick inget tillbaka. är det för tidigt? eller är han osäker? allt jag fick var en blick så la han sig ner. (när jag sa detvar vi i en mycket ömsesidig situation, så jag höll andan för att inte gråta, varför jag höll på att gråta? det var så vakert, dte var så underbart, eller så var det för haninte sa det tillbaka)

- men vi ser iallafall bra ut på håll, jag och min pojkvän.

jaghar börjat nojja jätte mycket, nu öppnar jag mig känner jag. menjag tror jag behöver prata med någon
inte en vän, utan någon utbildad. (håller andan)

tack och hej
imorgon åker jag till stan all by my self, ska köpa en mysig mössa och en fin vinterklänning. hoppas sedan på att få kyssa min pojkvän. för jag saknar honom(spelar ingen roll om jag håller andan, det fungerar inte, det bara kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback