jag vinner aldrig

jag deltog i en tävling, så jag skulle vinna biljetter till the kooks spelning på lördag.
jag vann inte så klart.

jag bråkade igår
jag fick ge mig och fortsätta må dåligt.
jag förlorade igen

jag måste gå till skolan, låna en miniräknare (en sån där delux för 500 spänn) måste plugga matte, har prov om en vecka och jag ligger aslångt efter.

såg the office igår,
"klockan är 11,23 det är den exakta tiden för då Michael kom ut ur sin mammas vagina. Som judisk tradition ska han sätta sig på en stol så ska vi lyfta upp honom som hyllning för hans fördelse sekund"
*gubbarna på kontoret lyfter, Michael slår huvudet i taket*

jag skulle passa bra in i den serien, jag är lika patetisk och ångerfull som vem som helst av dom.
ni som inte tittat på the office, börja göra det.
1. antingen inser ni hur bra ni har det
2. eller så inser ni(somjag) hur otroligt lika ni är, och du inser att du lika gärna kan äta 10 munkar på två minuter,för ingen bryr sig om du mår dåligt av dom.

jag och gustav skulle bakat pepparkakor i måndags, det gjorde vi inte.
nu får jag baka dom själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback