katt



Hitler katten i all ära!

90087-7

jag tror jag blivigt tråkig
- jag läser jossans blogg och inser att jag är det.
jag tror jag blivigt ful
- jag tittar på sophias bilder och inser att jag är det
jag tror jag blivigt lättretlig
- jag tänkter efter vad jag just sagt och inser att jag är det

varför har folk slutat hänga på msn?
det är klart, folk har hobbies. dom tränar, läser. målar.
jag tror jaginte har något liv
- jag ser på mina vänner och inser att jag inte har det


min pojkvän sa: men skaffa dig en hobby då? som vad? Sticka eller läsa?
bra fantasi är ett av nyckelorden till ett uppigande förhållande. (vi har det faktiskt bra så tro inget annat nu bara för jag råkade vara lite sarkastisk)

jag köpte en stor röd ros till honom i fredags, bara för han var värd det som står ut med mina humörsvängningar. jag känner mig som en man. jag var överst när vi hade sex. jag är en man

två dagar har tre personer sagt följande
- vad smal du ser ut, har du gått ner i vikt!
- evii bantar du? du ser smalare ut.
- (jag tror jag gått ner i vikt) JAAAA du ser ju mycket smalare ut, jag tänkte på det!

ställde mig på vågen, det stod att jag gått ner 8 kilo på 4 månader. nej det skulle jag inte tro. den är nog trasig. ska väga mig hos maria, hennes våg är brutalt ärlig.
jag bantar inte för dom som undrar, och jag tränar inte heller. jag är en lat soffpotatis utan ett skavtt att göra förutom att hänga på msn. hurra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback