kloka ord

enkel filosofi
ju mer man tänker, ju mer inser man att
det inte finns något enkelt svar.

när man blir rädd
för att visa, att man inte alls blev rädd när man
hoppade till kan man hoppa upp och ner ett par
tre gånger liksom för att motivera sig själv.

verka modig
det är bara att gnola för sig själv som
om man väntade på något.

vem var det som sa dom? nalle puh

min helg utan gustav har gått bra. jag har inte tänkt på honom alls. (who am i kidding?)

börjar bli torr, dax att ta fram alla olika lotions.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kväll igen
och jag har
inget att göra
tragiskt?
patetiskt?

jag hatar det här, att jag bara sitter ooch blir allt fetare och fulare. att jag ens sätter mig framför datan?
varför tar jag den där kvällsmackan och en kopp te? när jag kan låta bli.  varför gör jag inget av mitt liv, nu när jag ändå inte har något att göra. det kan vara vad som helst.
jag börjar fundera på att sticka/virka. jar ett manus att skriva, men blev opepp på det när det blev utskrattat.
har matteläxa att göra, ligger sju sidor efter och vi har prov om två veckor.
varför gör jag ingenting!? jag blir så arg på mig själv! kan inte någon bara komma och sparka mig i magen. jag tror jag skulle må bättre då.

-VAFAN RINGER DU INTE FÖR!?


jag börjar få ångest.
- om man googlar på min pojkväns namn hittar man hans mail. och massa andra roliga saker. inga bilder tyvärr.
jag skickade ett mail, jag ångrar att jag skickade det.

jag mår lite illa...

Kommentarer
Postat av: lantzi

börjar bli torr, dax att ta fram alla olika lotions.

Hahaha, torr var ;)?

2006-11-23 @ 07:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback