kul

jag fick låna sesång ett & två - the office, av gustav.
jag tycker nog att den ameriskanska är roligare, eller nja. måste kolla mera på brittiska versionen.

fredag
jag gjorde inget
var med gustav i tre timmar, varav 40 min sov han.
jag gick och la mig halv 11

lördag
jag gick upp halv 12
mamma hade åkt till stan, jag är ensam
ringde maria, hon ska iväg
ringde gustav, han var i stan ensam. ( !!!? )
skrev på mitt manus, som bara blir sämre och sämre
tänkte plugga, blev blogg
smsade gustav, han har inte svarat. tror inte han vill vara med mig idag.

jag är ju så ändå så tråkig.

fest ikväll, maria är pepp, elias är pepp för maria är det, jag är inte pepp vill vara hemma och mysa, gustav är inte pepp, men han kan tänka sig att åka på festen, men inte vara med mig(jag har nog missat något här) kan inte bara alla fyra göra nått mysigt ihop? nä, tydligen inte. aja, vad går på tv ikväll då? inget. vad kul.
blir läggdags vid halv 11 igen. *hurra*

klippte mitt hår idag i badrummet. det blev 6 cm kortare och förjävligt fult. när jag spolade ner det avklippta håret i toan funderade jag på omjag också skulle kunna bli nedspolad i toan. 
- jag provade inte

hittade en radiohead skiva jag inte visste att jag hade. ärligttalat har jag aldrig hört den förut.  

jaghar diskat, ätit pepparkakor, drukigt te ur en skitig kopp(märkte inte att den var det försn jag drukigt hälften), klappat min katt som luktar illa, duschat. satt på teven två gånger i hopp om att hitta något att titta på. ack nej.


- usch vad tragiskt allt låter. betyder det här att mitt liv är ganska tragiskt. ungefär som dom i the office. nä nu ska jag titta på the office bara för det, jag kanske mår bättre av det.

vad kul jag har det.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ibland förstår jag inte vad han gjort för att förtjäna mig
ibland undrar jag varför jag är kär i den person som gör mig mest illa av alla

de små små orden är svåra ord
de hårda orden är enkla ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback