sliten/trash?



en bild på mig
är jag sliten eller bara rocktrash brud?


evblond2
svar: sliten

såg på stoned idag, den var inte så bra som jag trode den skulle vara. mycket naken scener, mycket droger och för lite rolling stones.

dagens låt - not fade away - rolling stones

till maria
i love you, du behöver inte tacka.
det är vad vänner gör, ställer upp för varran.

till gustav
min cold hard bitch teknik fungerar iallafall
jag saknar dig gubben, när du kommer hem så ska vi baka peppar kakor och...
jag vet, jag är världens bästa flickvän:) haha

ut på krogen imorgon, yesssss inte vart ute på 1 månad. ska bli kul! nu nrä grabben är borta ska jag passa på att vara med tjejerna. hoppas så många som möjligt hänkar.
jag har iallfall en liter vin att förtära, maria du ska få smaka:D
elin om du bangar för du är trött - du är en liten gumma elin. *skratt*
phia kan man iallafall lita på! koskenkorva?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback