svart kaffe

tog en kopp kaffe idag på svart kaffe.
finns ungefär 10 stolar där inne och 3 bord, massa olika sorters kaffe, massa mackor och di leva

gustav var hos tandläkaren imorse. han var bedövad halva dagen och kunde inte prata normalt.
jag och gustav står och pussas
- jag känner inget..
- nä men jag gör*haha blummer*

tittade på OC igår, jag visste väll att seth och summer inte hade gjort slut på riktigt. nu kommer dom ju bli ihop igen.
lite suck på OC ändå. ända positiva var att marissa gick till sin mamma.

mamma ska köpa julklappar i helgen, spännande. jag har inte önskat mig någonting. därav spänningen.

angående pepparkaksbakandet så ja, jag bakade ensam. sen kom mamma och hjälpe, hon brännde en plåt. det var inte kakor, det var bitar av kol.

the kooks på lördag
problemlista
1, jag är för ung
2, vart sk ajag få 100 spänn ifrån
3, jag har ingen att gå med
det blir nog inge the kooks för mig. men jag är ett TROGET fan.

ska permanenta om håret, nu är det rakt igen. dålig kvalité. borde få en förpackning gratis!
borde klippa mig också, håret bara hänger.
gustav är långhårig nu med, dock är hans hår lockigt så det ser ut att sluta vi öronen, tillskillnad från mitt.
han ser bra ut i sitt, jag ser dum ut i mitt.
det kommer ske en förändring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback