the kooks

jahaja, här sitter jag med en STOR kopp kaffe.
- jag försöker vara rock.
jag lyssnar på the kooks, försöker känna mig som en av dom, med skinnjacka, myggjagar skor och tufft hår. jag uppfyllde inget av de kraven så jag gjorde kaffe. lite coolt är det.


THE KOOKS
the kooks

annars går det bra. har en engelska läxa större än min kaffe kopp och jag orkar inte.
ska åka till stan om två timmar för att vinka av min pojkvän som åker bort i 5 dagar. FEM
han ska tydligen på maskerad, hos sin kompis som fyller 20. film tema, han ska klä ut sig till döden.

såg på the office, dtev ar den mest märkliga serie jag tittat på. men otroligt nog kommer jag nästa tisdag sitta och vänta på att det ska börja.
" i have bought candy, so the kids would come to me. like the witch in Hensel and Gretel"

ska köpa pepparkaksdeg imorgon, för FEM kronor. billigt som fan. ska inte baka dock, väntar tills gustav kommer hem så jag kan baka med honom:)  på måndag! *bestämma*
sen ska jag hyra "stoned" och se imorgon. måla om mina naglar och leka coool, kanske ska göra en kopp kaffe då med!

"i will do my best just to get under her dress" (the kooks - sofa song)

snarare " i will do my best just to get in his pants" - hur ska jag klara mig utan gustav i helgen!?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kväll, nu har jag vinkat av gustav vid bussen.
han säger så konstiga saker ibland. vi har mycket att prata om han ochjag, när han kommer hem.

han ska vara cowboy nu, han köpte ett litet kit för 25 kronor på BR.
- jag bad honom behålla handklovarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommenterar min egen blogg, rätt tragiskt
jag vill bli som hon i the office, häxan i hans och greta.

2006-11-16 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback