brutet?

åkte tunnelbana idag, på något vis så knäckte jag mitt knä åt sidan så det knakade,(ungefär som man kliver på en kvist i skogen) nu haltar jag mig fram. för ont gör det!

har lånat gustavs mjukisbyxor, dom är galet sköna! förstår inte varför han inte vill använda dom själv.

den kommande veckan kommer bestå av att tokplugga, det kan bli intresserant. för jag lär inte göra ett piss, viket resulterar i IG varning i allt. hurra!

jag har vart hos gustav hela helgen, kommer vara där hela nsäta helg också. är jag en toffel? eller är jag en toffel? nej vänta, jag är nog en toffel?
till mina kompisar och vänner, jag kanske går till ace. gör jag det vill jag att ni ska vara där för inget går upp mot en helgalen kväll med alla tjejerna!

"bara för du är Mr skumbanan"

Kommentarer
Postat av: Sophia

Naaaw! Du är iaf en söt toffel!

http://www.ellos-shopping.se/rwdx/images/152x229_05201-206ells_0765624.jpg

2006-10-15 @ 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback