the feeling

Hittade min The Feeling skiva, twelve stops and then home tror jag den heter. man blir galet glad av den!

                                                           I want you now, I don´t care how!

                                                                    


"i never gonna be the same without you
people in love get everything they want, they never gonna be lonley."



                                                                                        Jag & Maria ska gå till en fotostudio och sminka oss!
                                                                                        efter det ska vi ut och festa! fast det blir inte förens vecka 
                                                                                        44.  dvs novemberlovet!

jag vill tacka alla mina underbart underbara vänner för ert stöd den här veckan.
elin, elin, phia, maria och alla ni andra som brytt er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback