årets partiledare

jag blev årets partiledare i våran skola. det tackar jag för! vann en biocheck på100kr.
gick och såg  click med pojkvännen. den var bättre än förväntat, men jag säger för all del inte att någon borde gå och se den.

jag var förövrigt partiledare för miljöpartiet(som kommer få min ärade röst i valet idag)

igår tillbringade jag hela dagen med gustav.
vi började dagen med att köpa en tröja åt honom (egentligen var det jag som skulle shoppa men så blev det inte)
sen lyssnade vi på partital, det var intressant.
efter det gick vi till kungsträdgården där dtevar nått evenemang på gång, vi var me di en tävling om en resa för 4 till kolmården. vi vann inte.
vi gick och åt på resturang (han bjöd, gentelman) vi gick på bio, vi gick promenad i gamla stan sedan drack vi varm choklad på chokladkoppen vid stortorget.
sen åkte jag hem

idag är jag sjuk, som jag var igår och i förrgår. KUL


jag ska ringa någon vän snart, måste tala ut om en grej. problemet är att ringer jag vem som helst så kommer dom inte roka lyssna, ringer jag den personen som lyssnar kommer hon börja prata om sig själv(så hon är egentligen ingen personsom lyssnar) och jag kommer inte få mitt sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback