barnvakt

jag har fått barnvakts jobb åt de två sötaste barnen ever. brunhåriga med fräknar, 5 och 7 år. (flickan 5, ser ut som jag gjorde när jag var 5)(pojken 7år, ser ut som fredrik wikingsson från 100 höjdare fast liten)
i mitt jobb ingår:
laga mat
titta på bolibompa
rita i ritblock
spela fotboll
läsa sagor
ge kramar

50 kr/ tim







varför vill ingen prata med mig om gustav? (utom johanna tacktack)
är folk avundsjuka på att jag skaffat pojkvän eller vad är det frågan om?
jag har inte pratat om det alls med någon (utom maria och johanna, maria är ihop med gustavs bästa vän och johanna är bara snäll)
jo, elin L frågar då och då "hur går det med gustav då?" "bra bara bra" "okej" sen är det inge mer med det. tänk om jag har massor att berätta? men jag vill inte prata om det för folk blir trötta på det, men lite grann? bara lite jag är faktiskt nykär. (elin B sa iochförsig "gud vad roligt, gud vad mysigt")




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback