hjärta

                                                              "ett slag för mig, ett slag för dig"


nu är mitt hår lockigt. permanentade det precis (hemma) det blev otroligt bra! *snygg*
såg håkan hellström konsert på 2an nyss. gud så mysigt.

helg igen, imorgon ska jag åka in till stan ensam, med min nya mp3 spelare och köpa en klänning.
såg en tjej som hade den, frågade vart hon köpt den:
- hej, ursäkta. jag undrar vart du köpt din klänning för den är otroligt fin!
- åh tack, ja men den här härifrån faktiskt(H&M), den hänger där borta*pekar* men den finns bara i grönt nu tror jag.
- ja men då kollar jag inne i stan, tack!
- tack själv.

gud så trevlig hon var, det är så kul att ge folk komplimanger förman vet själv hur glad man blir om man får en själv.

                                                                                                            får jag gå med dig hem från bussen älskling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback