irriterande

jag känner en person som jag retar upp mig på något enormt!

varför?
1. vad man än börjar prata om slutar det alltid med att man pratar om henne
2. det tar mindre än 3 sekunder innan samtalaet börjar handla om henne
3. egoegoego
4. när man säger åt  henne att bättra sig slutar samtalet med om hur synd det är om henne
5. hon blir jävligt dryg när vi är ute tillsammans
6. hon skyller alltid ifrån sig på saker "jag var full" "det var *** fel" och så vidare
7. hon försöker vara någon hon inte är(inte hemma, men så fort vi är med folk så blir hon någon annan)

 this is screaming  -JAG PALLAR INTE!!

jahjaja, imorgon ska jag på dejt. lite pirrigt är det allt. han har dock halsfluss, hoppas jag inte blir smittad:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback