19

idag är det min birthday, jag känner mig varken äldre, snyggare, smartare eller friskare.
mamma väckte mig klockan 6 med att smälla upp min dörr och tjoa grattis, jag fick lite paket sen somnade jag om.
sen ska mamma köpa bakelser från nånstans som vi ska mumsa på
redan mumsat på en glass idag.
blir att springa ikväll i mina lysvita skor.

fredagen var helt OK måste jag säga.
jag, maria och elin började kvällen på nivå 22 med öl, shots och nachos.
vi bestämde att jag skulle beställa 3, öl, 3 shots och 3 nachos. gubben i baren blev nervös och fumlade runt.
en gubbe som satt i baren och drack sa
"ska du ha allt själv"
jo men ja, jag tänkte ju äta och dricka för 3. det är väl inget fel med det?
väl vid bord då vi fått våra nachos ungefär 40 min efter jag beställt såg våra bordkamrater hungriga ut
jag erbjöd dom lite nachos, en av killarmna blev rädd medand en annan tog för sig och tackade innan de gick.

vi gick till allhuset, eller sprang för att hinna innan 22.00 så vi slapp betala.
vi fick betala. för det var inträde hela kvällen.
mamma:
"det är falsk marknadsföring!"

det sämsta jag sett var bruden på scenen som hade rutig dräkt och rutig hatt, hon påminde om Hugo Ball den berömda dadaisten från början på1900 talet.
vi satt och lekte jag har aldrig när vi ölade för att få något att göra, jag bekände att jag diskat med olivolja i tron om att det var diskmedel.
"tyckte det såg lite flottigt ut"


eftersom kvällen började bli gammal, eller runt 12 så kände jag mig lite hångelsugen.
jag en kille som såg ensam ut jag sprang ikapp och sa "HEJ"
allt resulterade i...

kul ändå att elin och maria fotade! jag tycke jag hörde något!
trevlig grabb, vi har setts och ska ses mera
han är en av få som har sagt "jag ringer dig imorgon och säger grattis"
jag tror inte så många vet om att jag fyller år, å andra sidan så fyller man 19. jag blir varken ung och myndig eller 20 och mogen, jag blir bara 19 och gammal.

tack och hej
grattis

P.S
det blir fan arvika för mig. scissor sisters, bloc party, the ark, SMK och det blir bara fler och fler bra artister.
D.S

Kommentarer
Postat av: Josefin

åååh grattis!! höhöhö

2007-04-02 @ 18:58:55
Postat av: Maria

GRATZ! synd att det inte blev nån fika idag. hade till och med bakat rulltårta! fast den åt victoria upp imorse så.. haha

Postat av: EYELINE

HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
(det går inte att göra ett hjärta så jag skriver ett istället)

*hjärta*

2007-04-02 @ 21:28:30
URL: http://kitee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback