apa

onödiga klagomål
jag har nå jävla exem över hela kroppen! (IGEN)
mina läppar är stört torra
vissa människor beter sig som as
jag är skoltrött och vill ligga i en solstol och ruttna
grupptryck = bajs
jag är stört jobbig hela tiden
skitläxor och störda prov
varför kan ingen åka till arvika med mig?
varför är alla så jävla roskilde 2007 kåta? skitmusik och svindyrt
blogg.se suger allt för jag måste skriva om alla mina inlägg 4 gånger innan som publiceras
folk som pratar skit, lägg av och vara 8. tycker man inte om någon säger man det till den personen.

onödig information
allt är otroligt tråkigt
jag har ingen aning om vad jag ska vara på studentskivan på onsdag, det suger
peter hörde av sig tre gånger på lovet, men eftersom jag inte kunde träffa honom blevhan tjurig "svikare:C men vi ses väl i sommar?"
jag har blåa persiener i mitt rum
mina enda sommarskor luktar hårdlagrad ost, och jag har inte råd att köpa nya
jag är otroligt lättretad just nu
mitt projektarbete blev ett skämt

onödiga saker jag vill ha/göra
smälla någon i ansiktet
ha ett får + en ko som husdjur för dom är så söta
eftersom det inte går vill jag ha en guldhamster
en miljon kronor så jag och mamma kan leva det livet vi drömmer om
skicka ett långt jävla klagobrev till riksdagenoch klaga på deras usla politik och deras tragiskt dåliga vårdbudjet.
kunna klaga utan att folk tycker jag är patetisk och löjlig för jag gör det, om det inte passar er så kan ni gå
vilja vara hatisk mot saker
utan att vara en elak person
lära min katt att prata
ha en osynlighetsmantel
få MVG på alla prov jag någonsin gjort utan att behöva göra om dom
inte vara i skolan, men få närvaro

- nej jag har inte PMS, kan inte en tjej få vara på dåligt humör utan att ha mens.

as

Kommentarer
Postat av: Maria

haha gillar "inte vara i skolan men få närvaro" jag får köra på den också va? :P
btw "skitmusik"?? THE WHO!! OMagaddagaaah! <3
haha var viking eler nåt, det ska astrid vara :P
det kommer bli grymt!
eksem, välkommen till hur hela mitt liv har varit. man vänjer sig :) jag måste smörja mig vaje dag i hela mitt liv för att inte få det :/ såg ett program men människor där huden ramlade av på dem. dvs man är ändå vädigt lyckligt lottad ;D
btw när har ni mösspåtagning?

Postat av: mriha

men skit jag skrev massa saker som försvann, jävla blogghelveteshshheejl

2007-04-17 @ 11:34:39
Postat av: Anonym

jag säger det till dig idag ist

2007-04-17 @ 11:34:56
Postat av: mria

jamen elias är ju hans polare. menade du inte honom?
aja men det är lugnt :)

2007-04-17 @ 11:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback