don´t tell me you story if you don´t have one

min topp tre önskelista till roskilde:
1. the kooks
2. lily allen
3. razorlight
(4. ghosts)

idag köpte jag en foundation för 150 kronor. i fel färg. såg hemma att jag var 20 nyanser fel. det var ju bra, får försöka byta imorgon. annars så kan jag ju säga det nu
- ser jag mycket brunare ut framöver vet ni varför.

för ett tag sen
elin: jag hoppas han har snygga vänner, jag tänker inte åka i en bil med fula killar i 14 timmar
ev: *minns inte vad jag sa*

typ nyss
ev: hon sa att hon hoppades på att dina vänner vars nygga, för hon minsan inte ätnkte åka i en bil med fula killar i 14 timmar.
mikael: jag har snygga vänner, som är singlar tillochmed. hon behöver inte oroa sig.

bra va elin, nu behöver du inte oroa dig för dom ska vara fula:P

personer jag vill träffa:
min mormor och morfar(dom är döda kan bli lite svårt, see you all in heaven)
programledaren för bingo royal, nils heter han.  bingo royal = bäst ,så han blir bra hanmed
lily allen så jag kan sno alla hennes klänningar och smycken
damian kulach så vi kan vara lite djuriska ihop

mösspåtagning + valborg = spännande

nu ska jag återgå till att lyssna på ghosts och göra absolut inget..


wow kolla en bild på mig som gör en pose, vad ovanligt
image41

Kommentarer
Postat av: eyeline

hahaha toppen! ser fram emot´et!

jag vill också vara djurisk med damian...

Postat av: Mria

aw shnewgging!
vi måste gå ut i helgen!!
miss yuu

2007-05-01 @ 18:18:33
URL: http://riphertoshreds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback