ja men torsdag

idag när jag var inne på konsum hade dom ett liveband bestående av 7 äldre herrar som spelade jazz. detvar mysikgt! jaghadekunnat stå där hela dagen, men jag blev tillsagt tt flytta på mig för jag stod ivägen för själva grejen.
att man skulle rösta i konsumentvalet. vad är det igentligen?

jag har bytt ämne i kultur & idéhistoria fördjupningen ungefär 44 gånger. nu tror jag att jag hittat rätt.
ämnet hemligt till sjag faktiskt börjat skriva. jag ändrar mig säkert igen

idag har jag tackat nej till marias fest och till att äta middag med esteterna, för att vara hemma.
ja, jag vet jag är så ball och självständig.
eller inte
nä men förklaring till varför jag bangar är
marias fest:
alla gustavs nördiga vänner kommer vara där och jag skjuter mig hellre i huvudet än att umgås med dom frivilligt.
esteterna + mat:
jag hade 400 kronor och köpte mig en klänning för 300. det blri hundra kvar och den lappen går till marias skiva nästa onsdag.
det kallas att vara pank. eller bankrutt. eller bara fattig.

jag har köpt neongult nagellack, det är rätt snyggt. det är... gult.

imorgon har mikael bjudigt mig på fest, spännande. jag plus alla hans vänner. jag lär ju skämma ut både honom och mig. höhö
sen måste jag ju plugga med. vad hände med mitt
jag-ska-plugga-hela-lovet grej? den blev inte av och nu måste jag tokplugga.
typ.. nu.

P.S
jag har ju bytt presentationsbild. kul!
D.S

fick reda på att marias fest är imorgon
jag hade velat kika förbi, men NÄPP säger nej av samma anledning som förra gången.
plus att jag redan är uppbokad,
jag är faktiskt uppbokad. första gången på hela lovet
nu lär det ju bli inställt bara för att

Kommentarer
Postat av: ev

ja gud vad kul att du ändrat bild! den är jättebra, man ser verkligenhur du ser ut!

Postat av: Josefin

haha, ja jävlar du va många det blev.

man behöver inte ha kunsker i medecin för att sitta i kassan ju!

2007-04-12 @ 22:18:58
Postat av: Josefin

förresten, du måste komma på min skiva evelina! Den blir kuuul, om du inte kommer blir jag sur!:P

2007-04-12 @ 22:42:58
Postat av: Maria

men evi prata inte illa om elias, he's ma bebbe.
synd att du inte var med iaf :(
men på onsdag förihelvete :DD

2007-04-15 @ 21:13:28
URL: http://riphertoshreds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback