mysigt

mina naglar äe fortfarande gula
jag lämnade tillbaka klänningen och bytte den till en annan
jag åkte genom stan med den fulaste frisyren i världshistorien

jag var ute och sprang idag, dumt nog provade jag enny runda som bara innehöll uppförsbackar.
när jag komhem tänkte jag att ett bad skulle svalka mig,men det blev ju bara värre.
jag svettades i typ en timme efteråt. mysigt

igår spelade jag och mikael bingo royal, vi hade skrivgt ut bingobrickor och gick och peppade hela kvällen.
vi vann inget, jag lyckades inte ens få en rad fylld. skitspel! men jag ska prova igen. såklart! 80 kilo fullkornspasta here i come!

HAHA BORAT!

förövrigt idag låg jag i solen i en timme. blev lite röd såklart.

imorgon blir det nationella i engelska C
litterär gestaltning som jag bajsar på
lite annat smått och gott
plus en massa pyssel med projektet somska vara absolut deadline klart imorgon, annars får man underkänt eller värre. inget betyg alls! jag sattsar på G

jag har ju matte c att tänka på också, jag sattsar på G-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback