rock n roll lies

JAAAAAAAAAAAAAG hittade min gammla skiva med razorlight♥
image38

"sometimes i run, and sometimes i fall but if it´s L-O-V-E i see ya later"
 razorlight - vice
nu vill jag bli så där rock n roll tuff och dricka kaffe i mängder, röka och bara stå och hänga i mina smala stuprörsbyxor mot en husvägg.


mikael ringde igår, vi pratade i 40 min om helt onödiga saker. det var mysigt.
jag hade egentligen tänk ut och jogga då men vad gör man inte:D

så konsekvensen av det blev att budapestbakelsen blev till ett yttligare fettlager på min mage!
men jag vill inte vara den som är den!

två studentskivor i veckan, torsdag och fredag. jag ska inte på någon av dom
av den enkla anledningen till att, på torsdag är jag upptagen och den på fredagen vill jag inte gå på. dels för jag inte har lust med att gå på skivor än och sen kanske jag ska ut på annat håll.
 
vet inte om jaghar lust att gå ut ihelgen över huvudtaget. eller jagkanju gå ut och inte dricka.
min kropp är inte på topp
haft ont i huvudet otroligt länge, minns inte ens när dte började. några veckor sen?
HEJ hjärntumör någon?
mamma: "du kanske behöver glasögon"
ja men det är precis vad jag vill ha!

i am happy anyway, imorgon ska jag åka till skolan tidigt för att göra klart allt vad projektarbete handlar om, sedan skajag redovisa en sak och sen blire veterinären med katten. mys hon blir alltid så arg då*nöjd*

see ya sometime, just like that.*poff*

Kommentarer
Postat av: Joshie

haha. jag hookar lätt på husväggen !
annars såe undrar jag hur det gick med
ponken i fredags? eheh

2007-04-05 @ 18:51:16
Postat av: Anonym

haha. jag hookar lätt på husväggen !
annars såe undrar jag hur det gick med
ponken i fredags? eheh

2007-04-05 @ 18:51:32
Postat av: Anonym

haha. jag hookar lätt på husväggen !
annars såe undrar jag hur det gick med
ponken i fredags? eheh

2007-04-05 @ 18:51:35
Postat av: JUUUUUUUUUSh

haha ONÖDIGT MÅNGA KOMMENTARER DU FICK

2007-04-05 @ 18:52:07
Postat av: Mrria

haha magosh hur gåre med the grabben och grejer? :D
du måste komma på min skiva annars blire en slappa i ansiktet! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback