svullen

idag åt jag en pan pizza till middag, den smakade bara deg för jag råkade ha den inne i micron för länge så osten typ torkade.

jag skrev en uppsatts på 3 sidor, fick reda på idag att jag skrev fel så jag måste göra om hela.
nödvändigt att ens försöka, det blir ju bara fel.

mikael kommer på lördag till mig, eftersom han är den enda jag känner som läser matte C nu (och jossan, men hon läste det  för två år sen eller nått) så han får hjälpa mig*nöjd*
sen blire väl lite bingo royal igen!

jag åt den sista delen på min paprika idag, nu är den slut. tur att jag och mammi ska handla imorgon!

marias och beas skiva var kul förövrigt. förutom att ölen kostade 46 kronor. det är ju sinnessjukt! jag och elin var fulla, det var freddi jossan och maria också.
jag lånade elias leksakspistol och skjöt alla som gick förbi på gatan. jag sköt enkille 4 gånger på nära håll, han kollade snett på mig ett bra tag efteråt.
dansade, hade förstora skor på mig.
björn var ninja, jag fattade först inte att det var han som kramade mig, trode dtevar nån loony som jag inte kände. men så fel jag hade.

drömde att jag bet min katt i huvudet ås hon blörjade hata mig. jag har aldrig vart så rädd i hela mitt liv, trode det var på riktigt så jag satt och kramade henne i en kvart det första jag gjorde när jag klev upp.
gud vad jag älskar henne, my babymadde.
image39


mina tuttar är ömma som fan! antigen har dom fått för sig att växa eller så är det mina p piller som spökar.
vi får väl se vad som händer. jag tycker det är lite spännande. kanske äntligenkan ha på mig en A-kupa som inte är förstor!*happy*

Kommentarer
Postat av: eyeline

aaw jag älskar madde!

Postat av: Maria

madde är så mysgos beebi. min katt är bara elak haha.

2007-04-22 @ 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback