tufft

jag råkade trycka på en knapp på min skivspelare, det visade sig att man tydligen kan ställa in vilket ljud man vill ha beroende på vad man lyssnar på!
det var lite tufft

jag och mikael såg på sune sommar, jag dör den är så bra!
han hade en sune sommar pin som jag fick!
den var tuff

jag har köpt smycken för 200, ett halsband, örhängen och solglasögon(det kanske inte räknas som smycken?)
dom är tuffa iallafall!

är det bara jag som har lust att gå till babasonic ikväll?

läxa! 4 uppattser på en månad, det blir en i veckan!
låter kanske lätt, men jag har annat att göra än att plugga! tro det eller ej!
okej vem försöker jag lura, jaghar inget liv
jag sitter och petar min katt i magen, lyssnar på brittpop och funderar på att jogga men dte blåser för mycket så jag satte mig här istället.

ja men det är väl tufft det med?

Kommentarer
Postat av: Mria

jag ahr ätit så jäla mkt kaka på lovet jag har fyllt min kvot för hela veckan haha ;P
jag har inga pengaaaar, ska kolla om min lön har kommit men annars är jag toast.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback