boys and girls

blur - boys and girls

bra låt det där.

igår jobbade jag hela dagen, åkte på fest, kom hem halv fyra klev upp åtta för att jobba hela dagen igen, för att komma hem sova och jobba imorgon igen.
det som är bra är att jag typ tjänat 2000 spänn på 3 dagar.

var ute i onsdags
med janna, maded och channika
kvällen började att vi sammanstrålade, kvällen slutar med att jag undrar vart alla är och får veta att dom sitter i en bil på väg till täby, med min JACKA! kul att åka hem i linne och tajts.

undrar om berzan ska ha sin avskedsfest den 17:de, kanju vara bra om mabn blir bjuden snart eller nått, för annars ska jag jobba den dagen
hade det vart min fest hade jag skickat inbjudningskort med cupcakes på*nöjd*
ska baka en ny satts imorgon, med smak av svartvinbär. mums

hur kommer det sig att många lesbiska tjejer klär sig i manskläder bara för dom är lesbiska? man måste inte se ut som en man för att älska en annan kvinna. (eller har jag fel)

sms nyss:
hanna: Hej Evelina är du med på att dra till tegel?;-)
tja varför inte, om det nu inte var så att jag håller på att somna. är pepp på typ baba på onsdag! eller vad säger ni?(den som läser)

sol hela veckan, jag ska passa på att bränna mig i solen.

hej hopp!

p.s uppdaterade bloggen enbart för maria

Kommentarer
Postat av: berzan

evelina jag har faktiskt bjudit dig. du var in fact den första jag ringde för några veckor sedan om du minns?
du sa att du skulle jobba då, men jag hoppas att du kan ta dig ur det.

2007-08-05 @ 20:49:51
Postat av: Levine

mihi tack nu har jag ngt att läsa opå jobbet :)
evi det är veeeerztatagah snygga killen på jobbet jag döör. dödochbegraven i graven. :OO
du måste se haha omg
(man får titta faktiskt)

Postat av: Maria

äväv seriöst det är en sån man blir nervös av att prata med. vackra människor alltså...
du borde typ komma hit och låtsas vara elev bara för att titta på honom hahah han måste ju vara modell eller nåt.
hur gåre med ditt baba-ragg btw? :P

2007-08-07 @ 11:48:36
Postat av: mria

äsh varåå man tar en återställare så mår man bra igen ;D
men nick! min syrras nick. fick bara lust att skriva nicholas, han heter ju det egentligen.
alltså guud evi jag dör nu var snyggigen här igen och jag har fått tillbaka min ögoninflamamtion men bara på ETT ÖGA. jag ser fan ut som marilyn manson! gu va jag skäms, där kommer han värsta fabolous och jag sitter här som ett jävla freak hahah usch. jag hatar att vara ful i närheten av snygga människor :C

2007-08-08 @ 13:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback