lönhelg!

okej jag fick min lön i fredags

nu är halva borta!

(okej jag la undan 2000) men vart fan är resten!
jag var ute med johanna i fredags

ASKUL JANNA vi gört igennästa 90´s
janna träffade en bekant till sig som kände RUFUS som jaghade sex med för flera år sen.
pinsamt. efter några drinkar gick det hett till och vi alla 4 lämnade stället.
jag sov 1 timm och åkte hem för att jobba på lördagen

lördagkväll var det personalfest på willys
vi tracha hela jimmys stekhus! personalen typ lackade
vi åkte till grodan på östermalm(YEAH kom in på ett ställe där det är 23)
sen åkte vi taxi, BOSSEN pejja, jag och jacki hade inga pengar så chefen kasta 200 spänn i fejjan på oss och sa "men nu måste ni åka taxi för det också"
jag hjärta mange(min boss)

ska shoppa imorgon, skor och allt annat höst
där efter lär ju lönen vara slut
just det
shoppade för 300 på systemet igår också.
en vodka, en likör och en flaksa vin.


såg shrek 2 idag. PUSS IN BOOTS
jag har något för den katten altså

Kommentarer
Postat av: mria

haha jag såg också shrek, den är ju aprolig.
eeeu
haha fruängens videouthyrning de är läskiga.
"du vet ööö eliass, om det är förrsta gången du hyr film här så måhzde du läma pant-legitimatsion, eller liknande"
haha vi typ leeskig man.

2007-08-30 @ 17:41:20
Postat av: M

nää jag var bara lite sur (lite..haha!) aaamen du vet hur det gänget kan vara liksom :/
hallå vi kör debban snart! pepp!
HAHA ihi
gaaah han är ju så SNYGGMAN. han har rutig skjorta på sig nu. och du sjabblade bort allt evi! mtrfkr :O
ni kunde fått världens snyggaste barn haha. alltså han får ju inte vara gay iaf ;/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback