måndag, tisdag, onsdag

idag gick jag på min första rehabkurs? kan man säga det? nej, rehab behandling!
det var skönt. hoppas det hjälper bara!

elin har åkt nu
vad ska man säga.
man inser inte hur mycket man tycker om en person förns den är borta.

imorgon ska jag baka cupcakes till bea
harry potter cakes så klart;)
sedan ska jag och elin skog(hon heter petterson men vi jobbade på skogen så det ble skog) äta middag i centrum. undrar vad det blir, har typ 20 spänn? ett paket småkakor från Ica kanske.

onsdag = tegel, känns som jag vart där en heeel del nu senaste tiden. det är iof kul där, man känner alla.
sen ska ju bea ha födelsedagsgrej där också så passpå!
ska jobba fritids på onsdag plus att jag ska gå på rehab grej nummer 2.


Kommentarer
Postat av: Maria

waa vi skulle ju baka tillsammans?
så ba skaru äta middag i centurm..
euw?
eller?
va?
eviii

2007-08-21 @ 16:12:21
Postat av: levine

eviii
nu sitter han här :O
till vänster om mig.
han är så snygg att man svettas typ.
herre min jeejsas.
jag vågar inte ens fråga å dina vägnar hahah.
han har färgat håret mörkbrunt btw, tear..
men: GORGEOUS MAN
du måste typ gifta dig med honom och få assygga barn eller nåt..

2007-08-22 @ 18:19:16
Postat av: mria

ahah juste du raggade på sebbe.
SKÄMMES
han är inte okej alls..
nonoo
hade du kul råå? :)

2007-08-23 @ 17:31:34
Postat av: lev

HAHA "gaffel i öga"
ska vi inte köra baba på onsdag? jag är så trött på att gå till tegel varenda vecka.
evi jag klickade inte dig! haha, du skulle ringt upp ju! noo money on the föön..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback