so I smile and try to mean it

så mika kommer till sverige, biljetter släpps imorgon.
han spelar på annexet den 7 november, klart jag blev glad av att höra det. sen slog det mig att jag inte har någon att gå med. så jag lär ju inte heller gå.

baba igår, detv ar väl sådär.
kommer inte gå dit på ett tag. orkar inte.
vill till carpe nochtem på fredag, dom hade klubb. men sen är det ju 90´s också. men det kostar skortan.
ringde runt och kollade om jag får något jobb i höst, det verkar inte så.
ja willys forever! eller, nä jag får ju faktiskt bara jobba en dag i veckan.

fick höra av en person:
"du är alltid så glad, man skulle kunna tro att du aldrig är ledsen"
haha jag tackar. i smile and try to mean it. glad? det har jaginte märkt.
igår:
"du måste bli pepp nu! PEPP"
man måste väl vara glad för att bli pepp?
säger inte att jag aldrig är glad, jag är glad.
över mina vännner(om ändå någon av dom kunde gå på mika med mig) glad över min mamma, min katt, att jaghar tak öve rhuvudet och att jaginte har någon dödlig sjukdom. glad över mycket.
men som alla andra i I-länderna så har jag problem.
det gamla vanliga. vart är min karl.
han som ska:
bära mina barn
kasta bolls å jag får ett stort gosedjur på liseberg
bära ut min trasiga TV
osvosv

celibat, hurra.


lyssnar på morning runners. det blir man glad av. inte
*dunkar huvudet i skrivnbordet*

om någon vill med på mika så hör av dig senast ikväll
om någon har en passande kille till mig över så hör av dig senast ikväll
om någon vill beställa cupcakes hör av dig när du vill


CUPCAKES


image57
DEN SER SÅ JÄVLA GOD UT! (den var det också)
har köpt en ny spritts

Kommentarer
Postat av: Josefin

men skulle inte du jobba på levis?

2007-08-09 @ 20:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback