and a fucking new year

2008
2007? måste vart sämsta året hittils som jag kommer ihåg, kan bero på att inget slår 2006, dtevar fan det bästa året. (maria vet vad jag pratar om:D)

vad har jag gjort under året?
tagit studenten
överlevt roskilde
haft 6 olika jobb
shoppat för mer än vad jag borde
vart singel i 10 månader
gått upp och ner i vikt som en jojjo
legat med en 28 åring (det måste ju vara årets bubblare)
vart på stureplan och festat

hm ja ett händelserikt år(inte)

på nyår än så länge verkar det som jag ska vara hemma
eller hos johanna? eller med maria? jag lär ju sitta på mitt rum med min nya megasteoreo och lyssna på david guetta - baby when the lights go out(dirty remix)

hur kanjag vara på så förbannat gott(eller ja jag är på förvånansvärt gott humör iallfall) för att precis fått nobben av stockholm hetaste kille.
jaghar ju gett det en funderarre och kommit fram till att han och jag kommer ha roligare som vänner, och vem har sgata tt maninte kan hångla bara för man rä vänner? känner jag honom rätt bangar han inte på lite gnugga.
hur som helst så hade det inte funkat mellan oss. jag är nöjd ändå, nu väntar jag på att han ska komma hem från thailand så vi kan påbörja våran nya vänskap!

om en timme ringer petter, han är kul att prata med ibland:D alltid glad typ.
pratade med peter här om dagen, han anser sig själv för mogen för att gå ut och klubba nu för tiden. han ska vara mogen och vuxen hela våren och efter sommaren ska han res aoch supa, jja det rä moget peter mycket moget;)

elin började grina mest när hon såg mig och madde på sin julklapp, jag visste väl att jag var mest omtyckt;) höhö
nu ska jag betala en telefonräkning, årets sista räkning. hurra

Kommentarer
Postat av: eyeline

hehe hördu ;) jag gillar er alla lika mycket! det bara råkade vara så att du kom först på filmen! :)
men jag älskar dig ändå! puss!

2007-12-28 @ 11:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback