en god jävla jul till dig med Gud

och gott nytt år också!
fyfan

- är inte bussen här snart?
- den kommer halv *tittar på klockan 02.34*

- men hallå nu är den 5 över halv, ska inte bussen komma nu?
- jo, haha snart gud vad du är barnslig
- sa jag inte till dig att jag aldrig kommer växa upp?

*på bussen 02.50*
- när är vi framme då?
- typ om en halvtimme
- ÅÅH, lång tid

- nu då?
- *ser på klockan 03.10* snart, vi ska bara åka runt centrum sen är vi typ hemma
- menar du att vi kommer åka tunr och komma tillbaka hit?
- ja, sen svänger bussen ditåt.
- men Åh då kan vi ju lika gärna gå av här och gå
- eh nej?

nej det var inte jag och olle 3 år utan jag och jonathan efter en kväll på stureplan, han full jag inte och vi ska ta nattbussen hem från odenplan när det är 15 minus ute.

idag är det två dagar kvar till jul och jag har redan fått 3 roliga presenter somjag int ekunde hålla mig att öppna

den första är att min vestibulit kommit tillbaka med förnyade krafter och tänker nog sitta där över nyår och resten av våren.
den andra är att jag är arbetslös, det blev jag i torsdags efter att min nya chef sa "vi har för mycket folk redan, det var ett misstag att ge dig förhoppningar men du är välkommen att höra av dig i vår igenom vi behöver folk" - sist in först ut som man säger
den tredje och absolut bästa var att jonathan kom hit nyss, kvart över ett plinagde han på min dörr och såg onte så glad ut, han föreslog att vi skulel sätta oss och han började lätt med att säga "jag vet inte hur jag ska börja det här" bullshit det visste han visst det!
hur som helst halv 2 åkte han igen och jag satt i soffanoch höll mig för tårar.
vad sa han då?
- jag tror inte det här är rätt..
- ?
- du är jättefin, trevlig och allt, men jag känner att det inte är rätt. jag tror du gillar mig mer..
*tystnad*
- jag tror inte det kommer gå, det har gått så fort. du rä jätte fin men jag känner inget.
- men vi känner knappt varandra?
- nejjag vet, men det känns bäst att göra så här. jag skulel kunna leka med dig, men det är inte snällt. så ville jag ta det nu innan jag åker..
- ..
- det känns bara så konstigt, du bara dyker upp och vänder på allt.
- vi kan börja om, ta det från början, långsamt..
- jag tror inte.. det går... jag vill ha något seriöst och det känns inte som du är denjag letar efter.
- .. var det för viinte kan ha sex?
- nej, det ska duinte tro. nej. jag känner inget bara.
sen satt vi och kramades en stund, sen gick han. jag satte mgi i vardagsrummet och bara stirrade, sen kom en tår och en till. sen åkte han förbi i bilenoch jag insåg att där åkte min kärlek iväg för att inte komma tillbaka mera.

EN GOD JÄVLA JUL TILL ER ALLA(framförallt till dig Gud, det känns som du och jag tycker om varandra)

Kommentarer
Postat av: elin

älskling. im so sorry! verkligen. vilken skithög. han vet inte vad han missar, seriöst!
ring om du vill prata! anytime! (vet att det är knöligt o ringa eftersom jag bor i usa o det är svindyrt - men ändå. om du skulle vilja.)
puss hjärtat!

2007-12-24 @ 09:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback