mina ettusen nyårslöftem

1. börja gymma
2. sluta äta hela tiden
3. sluta äta sötsaker hela tiden
4. börja äta på bestämda tider i normal mängd
5. sluta säga att min katt är tjock(älskar henne så jag kan gå sönder)
6. sluta skriva om hela mitt privatliv i min blogg
7. skaffa pojkvän innan alla hjärtansdag(inte ett år till ensam, det går jaginte med på)
8. sluta vara desperat
9. sluta röka
10. sluta gnälla
11. intensivdejta
12. sluta upp att leta och hoppas på att han bara ramlar omkull framförmig och jag ber omursäkt för jag stod så nära ochinte tog emot honom, samtidigt som han reser sig och borstar bort grus och diverse smutts på sig berättar hanom hur han löjligt  nog hade planerat att ramla inframför mig för att han var ville få kontakt.
13. sluta tro att alla mina små påhittade historier om hur killar plötsligt ramlar in im itt liv och stannar där tills jag dör kommer gå i uppfyllelse
14. sluta tro att jag är nått
15. sluta vara snobb
16. sluta tro att jag är någon och leker därmed snobb för att jag tror att manär någon om man är snobb
17. sluta göra av med pengar
18. skaffa ett jobb, NU
19. sluta ta åt mig
20. inte tänka på hur kul det kunde vara att ha skönt sex igen för det är nog något jag aldrig kommer få vara med om igen
21. sluta vara över optimistisk med min vestibulit för dte funkar inte, bara en gångoch den gången var ändå lite bortslösad
22. sluta tro att JN kommer tycka jag är döhet när vi är ute på klubb och sedan åka hem till mig för att ha passionerat sex och vakna upp och mysa i 87 timmar
.... jag skulle kunna hålla på med den här listan i all evighet men jag slutar nu. enbart för din skull.
23. inte vara mer självisk än vad som behövs

än så länge verkar nyår innehålla två flaskor vin, en liten med champange och en öl(som jag köpte i november som sedan legad gömd bakom en marmeladburk för att nu göra entré lagom till nyår) en nyårslunch med min kära mamma kommer finnas med på schemat och en klapp på min katt som kommer sitta med öronen bakåt ungefär frånoch med att barnfamiljerna kommer ut och börjar fira nyår 5 timmar innan vi andra. på kvällen för min del än så länge som sagt mina flaskor med kyld dricka kommer vara med och min megasuperstereo som jaginte förstår hur jag klarat mig utan(jag tror att JN kommer berömma mig över vilket fynd det var, eftersom han nu så snäsigt vågade komentera att min gammla kanske inte var en av de bästa) jag lyssnade på eric prydz - call on me, det var en upplevelse, därefter lyssnade jag på någon remix av sexy back med justin timberlake. gick bra det med. petter undrade om mina grannar kommit förbi och frågat varför dom inte var bjudna till festen.
- bara för din mamma/mormor sa "om du inte sänker volymen kommer folk komma in och tro att vi har fest"

min nya mobil, jadu. den kostade 2000, billigt tänkte jag och tog med den hem. för att kunna få ringsignaler och liknande måste man koppla in teleofnen i datorn med en USB sladd, som inte ingick när man köpte den. hurra jag går till nån snajdig butik och ber om en sladd, YES 499:- kr för en sladdjävlen bra tänkte jag och åkte hem för att påbörja min nya telefons liv.
vänta nu, stopp man måste ju instalera ett program i datorn också. lätt. gör det. trycker på ikonen, en ruta kommer upp "du måste ha windows 2000 eller Xp för att programmet ska fungera" ja men vad kul, jag har windows 98.
beger mig till en databutik för att köpa Xp. 999:- kr kostade de ja, tack tack. åker hem. min dator visar sig vara för gammal för att kunna programera XP så jag provar på min bärbara som bara legat död i 6 månader. det fungerade inte. jag tar med lilladöda datorn och mitt nya XP paket sominte blivgt använt till sama databutik, ler lite snäll och han i kassan säger att han ska kolla över natten vad det kan vara för fel. han ringer en timme senare och kläcler ur sig att min hårddisk på datorn torlivgtvis inte rä vid liv och att en sån repeation går på 998:-.
så nu ska vi se hur mycket min lilla reatelefon kostade igentligen
3500:-

du måste ha lika lite att göra som jag, du läste just det mest ondöiga i hela världen.
(typ elin)

en sak till
VART ÄR ALLA!?!?
ingen svarar i telefoningen är msn
ingen är på facebook
ingen är hemma
vafan? är dte ngåon supermega fest någonstans som jag medvetet inte är bjuden på för jag är lite hispig?
jag får ju alltid rreda på sker 48 timmar efter att det hänt.

Kommentarer
Postat av: elin

haha men jag gillar att läsa din blogg :) även om du skriver massa skit :P

och om du slutar kalla madde tjock så tänker iallafall jag fortsätta. Ü

2007-12-29 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback