bara massa skit

jag är en sån där som:
gråter på bröllop
gråter till film
gråter i sympati för en kompis gråter
gråter till böcker
gråter till teater
gråter för jag inte har något bättre för mig

- nää, jag gör annat på dagarna också.  men jag förstår varför mamma säger att jag är känslig.

imorgon stannar jag hemma från skolan pga sjukdom. härligt.
gårdagens what about brian var helt fantastiskt, jag grät så klart i slutet. två gånger. smsade tillochmed johanna och sa det. hon tyckte att brian antingen borde hålla sig till lisa eller till henne själv. det var en bra slutsats.  jag grinade i hur fint det var att deena och daves förhållande gick bra, det var så fint gjort av henne. hon är precis somjag, det rä dave med. Åh så underbart. ska så köpa dvd boxen.

berättade för gustav om min störda dröm. elin, tove och maria vet vilken jag menar. han sa
-det lät intressant.*skratt* 

mina konstiga utslag jag haft på bröstet har spridigt till halsen och magen, tove visade idag att hon hade ett lika dant på sin mage. undrar vad det kan vara för något.

yesss, på lördag ska jag och maria ut. vi ska på fest på medborgarplatsen. hoppas det är en stor fest(- är det en stor fest? - nääe)
kan väl bli kul ändå, om det inte är det så är det ju bara att chilla in på debaser eller ace. (jag röstar debaser, vi kan ju vara där innan)
-usch, varför fick jag en känsla av att det inte kommer bli kul?

nu blev jag uttråkad och lätt deprimerad. blä.

därför tänker jag plugga för det gör mig på godare humör!(inte) sen sevttas jag för jag har feber.

*pms aggritioner*(kan inte ens stava rätt)






Kommentarer
Postat av: eyeline

aggrEssioner!!

ove

2007-02-16 @ 09:20:01
Postat av: Maria

eysh vet en ny indieklubb på fredagar som heter homesick. värt att testa? ;o
lördag kommer bli awesome ajt? :D

2007-02-16 @ 11:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback