fredag + lördag

"Whenever I get gloomy with the state of the world,

I think about the arrivals gate at Heathrow airport.

General opinion makes out that we live in a world of hatred and greed

I don't see that.

Seems to me that love is everywhere.

Often it's not particularly dignified or newsworthy but it's always there.

Fathers and sons, mothers and daughters, husbands and wives,

boyfriends, girlfriends, old friends.

When the planes hit the Twin Towers,

none of the phone calls from people on board were messages of hate or revenge,

hey were all messages of love.

lf you look for it, I've got a sneaky feeling you'll find that love actually is all around.'

LOVE    ACTUALLY"

såg love actually igår, cittetovan är från den första scenen i filmen. jag tyckte dte var värt att visa, för det var så fint.

helgen då
jag var hos kim i fredags och gick runt storögt i hennes lägenhet som var så himla fin! GUD SÅ FIN DEN ÄR
det blev inte snaps för kön dit var längre än kinesiska muren. vi gick till allhuset
surprice surprice gustav var där med elias och maria
(jag sa ju till dig maria att hans kulle vara där om du släpade med elias)
det var kul fram till jag blev en rockstar och blev portad från allhuset. YES

väl utanför allhuset stod jagoch maria och såg coola ut, då det kommer ut en kille som halkar i snön, jag är tänkte "jävla loser som halkar" och skulle visa maria hur han såg ut, jag halkade på rumpan och låg på marken i typ 100 år för jag skämdes. att mitt skämt misslyckades.

jag gick och la mig full och sur, vaknade nästa dag av att jagvar så bakis att jag fick kräla mig in i badrummet för att gå på toa.
jag krälar mig tillbaka till min säng och ringer kim.
hon var så bakis att hon inte inte kunde sitta upp.
" fan vad PEPP jag är till på onsdag eviii"
jag ville hellre skjuta mig i huvudet än att tänk på nästa gång jag ska häva i mig 2 liter vin.

jag var hos frisören i fredags, tänkte att jag skulle göra något ballt.
nu ser jag ut som en äldre dam med cancer.  jag var nästan sugen på att gråta för det var så fult
jag skule vara bakis i en månad i sträck bara jag fick tillbaka mitt hår igen. FY FAN vad fult det är, skjut mig.
NU!


Kommentarer
Postat av: Smiran

JAG VILL SE DIN NYA FRISSA!
Och ev, om det är nåt vi lärt oss från "sabrina tonårshäxan-avsnitten" så är det HAIR GROWS!

Postat av: Maria

trodde verkligen inte att han skulle ta med honom. jag sa det att "det är nog inte så bra elias". jag ville försöka umgås med elias och mina vänner samtidigt. jag orkar inte leva dubbelliv. aja men det verkar inte funka. dessutom vill han ju bara åka hem kl 1.
men jag vill veta vad ni bråkade om. och håll med om att det kändes bättre att krossa den där flaskan ;P
men blire baba på onsdag? när skulle vi baka? och när är robins rocktema fest?
haha jag var bakis som helvete igår. det var ngt i ölen alltså haha.

2007-02-25 @ 16:58:34
URL: http://riphertoshreds.blogg.se
Postat av: Anonym

juste btw jag tycker du var så söt i fredags med ditt hår :P
och så skakade du på huvudet sådär varje gång då sa ngt haha

2007-02-25 @ 17:00:18
Postat av: Maria

(det blev nå cepe så mitt namn försvann men det var jag haha)
sen skulle jag säga att när du skulle visa den där killen som halkade så halkade du själv hHAHAH! :D

2007-02-25 @ 17:01:17
Postat av: Lantzi

Hahaha men Evi! Säg inte att du försökte dig på en Tove frisyr?

Ha ett bra lov, see ya

2007-02-25 @ 17:16:53
URL: http://lantzi.blogg.se
Postat av: Maria

haha I know fan va jag garva! HAHA tokboll.
jaa men du kommer väl på festen? vi kör mohawkfrilla! komigen! :D
ahm nää hon bjöd mig faktiskt :P plus att jag
älskar att baka, och jag gör grymma biskvier nu.
booya! ;o
baba blir awesome. vem förar vi hos?

2007-02-25 @ 20:56:22
Postat av: Maria

jag var bakis som ett svein igår.
gawd man.. :S

2007-02-25 @ 20:58:01
Postat av: Maria

tror du man kan baka ngt till honom?
typ vitkladdkaka? :P gillar han vit choklad?
haha men klart lägenheten är fin det är ju
odenplan. snooobb ;P

2007-02-26 @ 14:26:50
Postat av: Maria

jag måste få se ditt rum näre är klart! och du måste få se mitt rum! har satt upp the who affishen nu! :P
ajt jag bakar vit kladdkaka ;p funderar på vad jag ska bära den i..? orka ha med sig en plastburk.. fast robin sa iofs att han hade massa tilltugg och att jag inte behövde baka. men det är kewl, plus att den är GORGEOUS!
nää cerazette funkar inte alls! jag har haft det skitjobbigt i 3 mån! jag var och fixade mercilon idag. låg östrogendos men samma gulkroppshormon som i cerazette, hoppas jag inte går upp i vikt..förfasn då slutar jag det här jävla helvetet!
vilka ska du byta till?

2007-02-27 @ 12:40:07
Postat av: Mariabakisheest

fysatan va jag är bakis evi.
käkar nudlar och jag mår illa, ont i huvudet.
gashagash. diskade elias tallrik som det såg ut att vara gammal kattmat i, mygod..
haha men cepe vakt att jag inte fick komma in! jag har varit mer full förut och kommit in. tror att dom ville ha ut folk det var ju jättlång kö, drygt..
va hände sen då? något kul? när gick ni hem? haha jag hade glömt att tåget slutat gå så jag sprang runt och letade efter bussar haha, asförvirrad ;P

2007-03-01 @ 10:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback