planer

just nu segar sig allt fram och oj vad tråkigt det är
på fredag tänkte jag boka tid hos frisör, klippa fågelboet till en frisyr. å andra sidankanske dte lbir asfult, man vet ju aldrig när man klipper hos frisör hur det blir.

på fredag ska jag, maria, kim, (kanske elin,) och alla kims sköna kompisar gå på snaps. kan bli intressant!
på lördagen är jag troligtvis bakis och lär ringa gustav.
på söndag ska jag göra projketarebte, eller iallafall börja.
i veckan så ska jag på babasonic med lite folk, jag och kim ska baka och se på film, jag ska göra klart mitt projektarbete och så ska jag till IKEA med mammi.
så lite planer har jag ändå:)

bakade floriner igår,dom blev goda! jag är nöjd
idag diskade jag
imorgon ska jag på bio med skolan.

har förövrigt typ enbart ätit frukt och grönt sen i lördags. känns bra, min kropp mår galant inombords.

Kommentarer
Postat av: Maria

jag bakade biskvier igår :P
dom blev gorgeous.
btw vi möts vid medis vid 9 ikväll ajt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback